Webinar

TIDSPUNKT
Torsdag d. 28. marts 2019, kl. 09.30 - 10.30

SPEAKERS FRA IMPACT EXTEND
Christian Vermehren, Head of BI & Customer Insights
Torben Vejen, co-CEO, Partner

Med Customer Lifetime Value (CLV) er det muligt at opgøre den aktuelle og potentielle forretningsværdi på den enkelte kunde, og samlet for kundebasen. Det giver et unikt indblik i hvilke kunder der reelt skaber værdi, og hvor der bør investeres for at sikre en høj ROMI for hele kunderejsen.


OPTIMER DINE MARKETINGINDSATSER MED CLV – OGSÅ FOR RETAIL!

Mange taler om CLV, men de færreste er for alvor kommet i gang med at anvende det. På dette webinar stiller vi skarpt på hvad CLV er, hvordan du kan anvende det i dine marketingaktiviteter, og hvordan du kommer i gang. Er du i Retail vil du få helt unik indsigt i hvordan CLV kan booste din forretning.

 

INDHOLD

Du kommer til at høre om hvordan man:
 

- Beregner CLV på den helt rigtige måde

   - Gør CLV operationelt i dine marketingindsatser

   - Finder nye gode kunder

- Øger loyaliteten hos de bedste kunder

- Udvikler kunder med stort potentiale

- Anvender CLV som grundlag i attribuering

 

TILMELDING

Deltag og få indblik i hvordan anvendelse af CLV kan føre til en mangedobling af din marketing ROI. Gå ikke glip af chancen for at bruge CLV som et effektivt redskab til at styre og optimere dine marketingindsatser.

Følg linket her for at tilmelde dig: Customer Lifetime Value Webinar 2019

Vi glæder os til at se dig 



Download The free eBook